blog

گیت فروشگاهی EM

گیت فروشگاهی EM

گیت فروشگاهی EM

تکنولوژی ساخت گیت های EM بر پایه الکترومغناطیس می باشد و EM مخفف کلمه انگلیسی Electromagnetic می باشد. فرکانس کاری دزدگیر فروشگاهی EM در حدود 3 کیلوهرتز می باشد. این نوع از گیت فروشگاهی را نمی توان بصورت تک پایه استفاده نمود بخاطر اینکه فرکانس پایین این گیت برد موثر آنرا محدود میکند. هرچند که برخی مشخصات فنی دیگر نیز مانع از آن میشود.
در حالتی که گیت EM بصورت دو پایه نصب شود حداکثر برد مفید آن 80 سانتی متر خواهد بود. آنتن های این نوع گیت حدودا 2 برابر آنتن های رایج و معمول گیت AM و یا گیت RF می باشد. بنابراین این آنتن ها را نمی توان در هر جایی نصب کرد. ولی با توجه به کوچکی لیبل EM این گیت کاربردهای مخصوص به خود را دارد.

گیت فروشگاهی EM را میتوان براحتی برای طلا و جواهر استفاده کرد. لیبل های EM را می توان بارها غیرفعال و دوباره فعال کرد. بنابراین می توان از این دزدگیر فروشگاهی به عنوان دزدگیر کتاب در کتابخانه ها نیز استفاده و بخش امانات کتابخانه را با استفاده از آن مدیریت کرد.
یکی از معایب گیت های EM نویزپذیری بالای این دستگاه ها می باشد که این نویزپذیری بخاطر پایین بودن بیش از حد فرکانس کاری گیت EM می باشد. خطای گیت EM نسبت به گیت هایRF و گیت های AM بالاتر است. همچنین این گیت ها توان مصرفی بالایی دارند که در حد 300 الی 500 وات می باشد.
گیت EM علیرغم داشتن این معایب و محاسن خاص خود دارای قیمت بسیار بالاتری نسبت به گیت های RF و AM نیز می باشد.

نیوسک وارد کننده انواع گیت فروشگاهی EM با برندهای معتبر خارجی است. برای ثبت سفارش و نصب با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *